Monday, June 08, 2009

miss heavy weighttt!

asl u all know that im now STFian. hahha. thanx to pn salleha abd kahar a.k.a my mumm yg suda bejaye memujukk ku. duhh.

nyway, being stfian nih ade advantange n disadvantage yurpp. 

advantage ye of kos di kala usia membesarr nnt. akuu hope dpt laa ann ape yg dihajati di hati inihh.

but, the thing yg aku nk story-telling n ta berape nk puas di hati iss.. ke-disadvantage-ann yepp. duhh. well i know that every thing ade advantange n disadvantage. tpi perlu la disadvantage ye melampauuu2. perhh, naik jiwe akuu beb.

ppl always said that ' abiin nnt msuk hostel mesti lgi cengkung ann. biase bdk hostel mestii kurang makan. penat la. ta ckop tdo la. strees la. blablabla...'

but, pade saat ini, mase ini, jam ini, hari ini, mnggu ini, bulan ini, tahun ini.
        pade tempat ini, compute ini, bilik ini, rumah ini, taman ini, negari ini, negara ini.
        dan korang sbgii saksii.. 

aku nak meng-denyyyy kan sgale mcm statement di ats ituh.!

oh mannn hell yeahh!!

sirius beb. my mass memuncakk la oo.
[psst; mass ke weight? weight ade gravity ann? so mass an?]

weight scale uh puun dh ta sggup nk sukat lgi.
perubahann mendadakkk.! dushdushdush.

oke.. aku storyy detail oke.

in just 2 months im stayin in STF my mass increase bout 5 kiloss.

imagine,,,,,

                                   2 months        =            5 kilos
1 year              =       10 months         =           25 kilos
2 years            =       20 months          =           50 kilos

plus initial mass    =       39   +   50    =    89kilos?

Oh Mi Amigasss!

finee. rite now.
i hv to diett./
if not pun, exxercise pun enuff rite.

but.. my body ta nak cooperate la dengg?
sepakk kangg barruu tau.

u know,, skrg aku nk bwt monkey bar pon dh ta larat.

Oh Mi Amorrrr

fine mann. u inspired me.! from now onn, i hv to control my eatin habit. n exercise regularly. jgn just depends on ninjas jep. 

u knoww ,, smue cousin aunt uncle yg jumpe aku smue kte pipi dh naik. 
mumm ckp muke dh 4 segi.   <-- wats dat suppose to mean ha??

tapi siyuss cakap. nafsuu makan makin menaikk.
aku ta leh diet.. sbb nih proses tumbesaran akuh.
i hv to eat alot for tumbesaran
tapi nnt mass pon increase.

aiyooo. mcm mne mau jadik american next top model nih.
haiyaa.



ps// yg pasti aku ta kan melebihi 53 n 56 kilos.  <-- u know who.
 

8 comments:

nadia natasya said...

ahah!
i guess i know:P

abiin. said...

hahaha.
senyap2 sudaa. kangg marahh lak.

;p

Ankakashi said...

ko neyhh!!

berat la seyhh!
kazen aq yg mngandong tu pon bru 60kg!!
xkn ko da nk menjangkau dgn lebih 15%??

xDDDD
abiin gemok/boyot/gendooot~

abiin. said...

waa annaaa!!
usahh ko doakann la...

skrang nak jalan pon serbe salahh.
kandungan dlm perutt sgt ta mengizinkan.
heheh.
food bnyk nohh.


tpee,, nnt aku try excrete skit2..
care mudahh is.. pgi toilet n mengerann!

atifah said...

uhurmmm.
kakk.
beware naek skola.
i'll make u twice heavier than me.
aku akn make sure ben pon join gak:)

abiin. said...

oh NOO.
nonono die!!

no wayy, aku akn exercise everii-harii.
aku akn kmbalii pde nomall.
zaman dulu2 kala.
ktika bdann ku mseh ringann di buai angin sepoi2 bhase. heheh.

atifah said...

ahhha~
mne tak gmok.
ptg2 bkan nk jog ke ape.
tdo jek.
aku blk practdo.
hushh~

abiin. said...

finee.
ko tlh membakar semangat yg membara di jiwaa!!

finee thip.

ko akan tgk aku akan bergerak aktipp. meng-excrete pelo2.
ta dakk lagi tdoo-bertdorann.


;)