Thursday, November 26, 2009

kau ilhamku

PENCILBOX KU
aku pelik.
dulu bersih, suci.
now..?
apakahh yang sudah kamu lakukan wahai rakan2 ku?
apa kau fikir pencilbox kuh ituh drawing blocks?
tmpt kamu meluahkan hasil karya seni kamu.
aku sedar.. aku tahu..
kamu kreatif minda ya.
tpii, kertas a4 banyak dalam fail ku.
kau mintak, aku kasik.
kau ta mintak, aku tido la.
(pengetahuan am: aku suka tido dlm class. lgi2 addmth.
time exam lagi heaven tdo. aman jep weyh)
tetapi, disebalik ke-haru biru-an
pencilbox ku.
ku tahu..
ia menyingkap seribu satu peristiwa.
seribu satu kenangan.
dan seribu satu pahit dan manis.
maka, ia menjadikn total sebnyk.
tiga ribu tiga peristiwa, kenangan, pahit dan manis.
TERIMA KASIH, RAKAN RAKAN
info am: tahu tak rakan-rakan. di belakang pencil box ku. ada tercatat laman-laman blog rakan-rakan ku. bukan ku yang tulis. tapi kehendak mereka dahagakan viewers blog mereka. jangan kata mereke desperate. (sbb, akuh pon ade tulis url blog aku. sukati aku la nk promote blogg akuh.) mereka hanya dahagakn kasih sayang kamu untuk meng-view blog mereka. maka, pencil box ku juga suda menjadi tempat mem-promote blog. terima kasih rakan-rakan. [psst; nak komisen la skitt!]


5 comments:

Anonymous said...

hahaha
pencilbox kau dh jadi billboard bergerak eh?

Unknown said...

hahaha. cm perli jehh. perghhh :P

atifah said...

bweeek

abiin. said...

haha/
ta de lahh/

abiin. said...

haha/
ta de lahh/