Monday, June 14, 2010

Welcome to South Africa

BERLEPAS

Its the time! Semua pakar dalam menendang bola mula menaiki BesiTerbang untuk berlepas ke South Africa untuk menghadiri satu perlawanan bertaraf Dunia iaitu FIFA World Cup. Terdiri drpd 32 negara (if im not mistaken laa). 


*Stop Info about FIFA** (maaf, pengetahuan about FIFA terbantut sampai sini shaja)


ALHAMDULILLAH, SAMPAI SUDAH



*maaf, semua  foto Steven Gerrard sahaja yang dipantulkan di ruangan saya ini,
Kerana kesukaan aku kepada Gerrard sangat menggunung.
Jangan kata aku selfish kerana hanya meletak kesukaan aku shaja,
Hoi, sedarlah. Ini blog aku. Suka aku la. 
Kau taruk muke Cristiano Ronaldo kau di blog kau sana la.

2 comments:

Shera said...

bgus la tu,gerrad lg ok dr CR :P

abiin. said...

ngee?:D

dari koroshitsuji kauu?
(eja btoll ke ha?)